Jelen általános szerzősdési feltételek a csillamuhely.hu oldalon Székely Csilla Mária kisvállalkozó által végzett termékérétékesítésre vonatkoznak, Székely Csilla Mária kisvállakozó, és a vásárlók közötti jogviszony részleteit határozzák meg.

CÉGADATOK:

CÉGNÉV: Székely Csilla Mária egyéni vállalkozó
SZÉKHELY: 2131 Göd, Kossuth u. 29.
ADÓSZÁM: 67998236-1-33
NYILVÁNTARTÁSI SZÁM: 51067841
NYILVÁNTARTÓ SZERV: BELÜGYMINISZTÉRIUM
OKMÁNYFELÜGYELETI FŐOSZTÁLY
TELEFON: 20-2874489
EMAIL CÍM: csillamuhely@gmail.com
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: 20-287-4489
TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Tárhely.Eu Kft. (1144 Budapest, Ormánság u 4., ,Adószám: 14571332-2-42 Cégjegyzékszám: 01- 09-909968

Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 1520/2020/B

RENDELÉS ÉS VÁSÁRLÁS A WEBOLDALON:

Jelenleg „kisadózó vállalkozások tételes adójával” adózóm (KATA), ezért cégeknek számlát az erről rendelkező törvény alapján kiállítani nem tudok. Megértésüket köszönöm.

A Csillaműhely kézzel festett bútorokat, ajándéktárgyakat és lakáskiegészítőket készít, egyedi torockói népi motívumvilággal díszítve. Nincs két egyforma díszítésű termék, csak hasonló lehet.
Bútoraink alapanyaga fa, minőségi asztalosmunkával, minőségi díszítéssel. A tárgyak felülete lakkal védett. Az igénybevételtől függően vízvédelemmel is el van látva, amennyiben ezt külön feltüntetjük.
Ajándéktárgyak esetében az alapanyag fa, esetlegesen allergiamentes, fém alkatrészekkel kiegészítve.
A tárgyakat ajánlatos védeni az ütéstől, tisztításuk puha törlőronggyal lehetséges. A vízlepergető réteggel védett tárgyak esetében a tisztítás alig nedves szivacskendővel is lehetséges.

RENDELÉS, VÁSÁRLÁS MENETE:

Bútorokat, nagyobb tárgyakat csak megrendelésre készítünk, melyek mérete kérésre egyedi is lehet.
Ajándéktárgyak és lakáskiegészítők készleten is lehetnek, ezeket feltüntetjük a BOLT -ban (csillamuhely.hu/bolt). A díszítés eltérhet a fotókon látottaktól, mert minden darab egyedi. Minden megrendelés esetében kérésre fotót küldök a konkrét, készleten levő termékről, a megrendelés visszaigazolása után, amennyiben fontos lehet ez a vásárlónak.
A rendeléseket levélben a csillamuhely.hu/kapcsolatok elérhetőségeken keresztül lehet leadni, vagy a Készlet/Rendelés áruházban feltüntetett konkrét termékeknél a Kosárba helyezéssel megrendelni. A termékoldalon a feltüntetett lehetséges változat kiválasztásával, majd a Kosárba teszem nyomógomb segítségével a kiválasztott termék rendelése megtörténhet. Ezután a Vásárlás folytatása nyomógomb segítségével újabb terméket helyezhetünk a kosárba, vagy kiválaszthatjuk a megadott szállítási feltételeket: Személyes átvétel, vagy Postázás kért címre, vagy Postán maradó megfelelő szövegre kattintással.
A „személyes átvétel” azt jelenti, hogy a vevő személyesen eljön az áruért a Szállítási és fizetési feltételeknél megadott címre.
A „Postázás kért címre” azt jelenti, hogy a megadott címen veheti át az árut,
a „Postán maradó” azt jelenti, hogy a megadott címhez legközelebb eső postafiókban tudja a vevő személyesen átvenni a csomagot. Ezt az opciót csak kisebb tárgyak esetében tudjuk teljesíteni.

Ezután a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomásával a szállítási, számlázási, fizetési adatokat lehet megadni, majd az oldal alján az „Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételben foglaltakat” szövegre kattintva elfogadhatod a jelenlegi ÁSZF-et, és ezután a Megrendelés elküldése gomb megnyomásával a rendszer elküldi megrendelésed nekem.
Ha mindent helyesen töltöttél ki, akkor a rendszer nemsokára egy automatikus visszaigazoló emailt küld neked. A visszaigazolás a megrendelés kézhezvételét, és nem annak elfogadását jelenti, nem a felek közti szerződés létrejöttét jelenti.
A megrendelést 48 órán belül emailben visszaigazoljuk a megadott adatok szerint. Helytelen adatok megadása esetén a rendelést nem tudjuk sem visszaigazolni, sem teljesíteni.

Szerződés akkor jön létre, amikor a Csillaműhely visszaigazolást küld egy személyesen megírt, külön emailben, a teljesítés lehetséges idejéről, a szállítás feladásának várható dátumáról, a szállítás költségéről, készleten levő alkotás esetén annak fotójáról, az automatikus visszaigazoló email után, és a vevő ezeket elfogadja, visszaigazolja.
Amennyiben valamilyen elháríthatatlan ok miatt a rendelést nem tudjuk teljesíteni, arról mihamarabb emailben értesítést küldünk.
Amennyiben rossz szállítási címet kapunk, a teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni, de mihamarabb megpróbáljuk elérni a vevőt a megadott email címen. Ebben az esetben a plusz szállítási költségek is a vevőt terhelik. Ennek teljesítése után tudjuk ismételten postázni a csomagot.

KEDVEZMÉNY KUPON

A csillamuhely.hu/kapcsolatok oldalon lehetőség van hírlevél feliratkozásra. A feliratkozottaknak a Csillaműhely időnként értesítéseket küld új termékekről, egyedi darabokról, kedvezményekről, egyéb hírekről. Kedvezmény esetében egyedi kuponkódot kap a vevő, aminek visszamondásával az adott termékre, adott összegben, vagy %-ban érvényesítheti a kedvezményt a végső árból a megadott határidőn belül.

TERMÉK ÁRA, A VÁSÁRLÁS KÖLTSÉGEI

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, ezeket további adó nem terheli.
A termék árán kívül a vásárlót terheli a szállítási költség.
A Csillaműhely kisebb termékek szállításhoz a Magyar Posta Zrt. , külföldre a GLS szállítási cégek szolgáltatásait veszi igénybe. A szállítási díj a megrendelt csomag súlyától függ, és a mindenkori szállító cégek díjszabásaihoz igazodik (Magyar Posta díjszabásai, GLS csomagküldés díjszabásai).
Nagyobb bútorok esetében egyéni megegyezés alapján történik a kiszállítás, a szállítás költségei is előre egyeztetéssel lesznek megbeszélve.
A vevő személyesen elszállíthatja a bútort, gondoskodva annak csomagolásáról, vagy kérheti tőlünk annak kiszállítását. Ebben az esetben a csomagolásnál az újrahasznosítható csomagolóanyagot részesítjük előnyben, és megfelelő védelemmel látjuk el. Amennyiben a megrendelő új csomagolóanyagot kér, akkor ennek költségei a megrendelőt terhelik.

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

Bútorok rendelése esetében a szállítási idő minimum 6 hét a rendelés véglegesítésétől (szerződés létrejöttétől) számítva. A rendelés akkor tekinthető véglegesnek, ha a vásárló kiegyenlít egy 30%-os előleget Székely Csilla Mária egyéni vállalkozó részére átutalással, vagy személyesen.
Amikor kész van a bútor, a megrendelő fotót kap a konkrét termékről, mielőtt a teljes árat kiegyenlíthetné. A szállítást a vevő intézheti személyesen, vagy kérheti a vállalkozótól. A teljes ár rendezését vállalkozótól kért szállításnál előre lehet rendezni, személyes szállításnál pedig átvételkor, vagy átvétel előtt lehet kiegyenlíteni.
Készleten levő lakáskiegészítők, és ajándéktárgyak esetében előre utalással, vagy személyes átvételkor lehet fizetni, a szerződés létrejötte után (nem az automatikus, hanem a külön, személyes visszaigazoló email után, amiben jelezzük a szállítás várható időpontját, a konkrét termék fotóját is).
Személyes átvétel alap esetben 2131 Göd, Kossuth u. 29.-ben lehetséges, vagy egyéni megbeszélés alapján. Postán maradó lehetőség választása esetén a szállítási címhez legközelebb eső postahivatalban lehet átvenni a csomagot. Utánvétes fizetési opció választása többletköltséggel jár.
Minden esetben az elkészült tárgyról fotót küldünk, a végső összeg kiegyenlítése előtt. A megrendelt tárgyakat megfelelő csomagolásban postázzuk, a csomagolásnál előnyben részesítjük az újrahasznosítást.

ELÁLLÁS
A vevőt a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül elállás joga illeti meg, a termék kézhezvételétől számolva. A vevő írásban jelezheti elállási szándékát a fentiekben megadott email címen.
Elállás esetén a vevő köteles ugyanolyan csomagolásban a számlával együtt visszaküldeni az árut, határidőn belül. A szállítási díj ez esetben is a vevőt terheli. A cég a szállítási költségek levonásával csökkentett összeget tudja visszautalni a megrendelőnek, 30 napon belül, a visszaküldött csomag kézhezvétele után.

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:

Minden termékre 1 év garanciát vállalunk.
A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ennek összefoglalóját megtalálják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján ( https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/szavatossag_jotallas)
Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt.
Abban az esetben tudjuk a szavatosságot érvényesíteni, ha a termék a kézhezvételkor is hibásnak bizonyult. Minden egyéb esetben kivizsgáljuk a terméket. Ehhez szükséges a teljesítéskor adott számla, nyugta is.

PANASZ ÜGYINTÉZÉS HELYE, MÓDJA:

Panaszt jelezni lehet :

emailben: csillamuhely@gmail.com
vagy telefonon: (36)-20-287-4489, HÉTKÖZNAPOKON 9-17 óráig
levélben: 2131 GÖD, KOSSUTH U. 29. postai CÍMEN lehet jelezni

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül mihamarabb megválaszoljuk.
Telefonos panasztételnél azonnal megkezdjük az eset kivizsgálását az esetet, és orvosolni próbáljuk, vagy utána emailben érdemben válaszolunk.
A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.

A jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság az illetékes, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);

Az elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság az illetékes (www.nmhh.hu ).
A termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
Jelenlegi Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az NFH-Középmagyarországi Regionális Felügyelősége ellenőrzi (www.nfh.hu)